Arrow up
Random image of our office

Kontakt vores kundeservice

+45 71 74 12 26

Vi er åben for telefoniske henvendelser
Mandag - Onsdag: 10:00 - 14:00
Torsdag: 11:00 -16:00

Du kan kontakte vores kundeservice på +45 71 74 12 26. Du kan også skrive til os på mail: servicecenter@fairophold.dk.

Vi modtager rigtig mange skriftlige henvendelser og svarer som regel inden for 1-3 hverdage.

Oftest stillede spørgsmål

Er fair ophold en gratis service?

Nej. Desværre. Vi vil ønske at vi kunne hjælpe vores kunder gratis, dog er vi en virksomhed og der skal betales medarbejderlønninger, lokaleudgifter, driftsudgifter, udgifter til medarbejderudvikling via kurser og meget andet. Vi er derfor nødt til at opkræve penge for vores service for at kunne holde virksomheden kørende.

Kan man forhandle priserne?

Nej. Vores pakkepriser er nøje udmålt efter erfaring. Billigere priser vil gøre, at vi ikke kan få virksomheden til at køre rundt. Vores priser er dog yderst konkurrencedygtige i forhold til hvad pakkerne indeholder. Det er i øvrigt muligt at få delt betalingen op over et par gange.

Hvordan kan jeg starte en sag

Du har flere muligheder for at opstarte en sag. Du kan altid ringe til os på 71 74 12 26 eller skrive til os på servicecenter@fairophold.dk.

Du kan også bestille en gratis konsultation for at drøfte din sag og mulighederne for at opstarte en sag.

Du kan også bestille en sag online ved at vælge relevante pakke og bestille den ved at udfylde bestillingsformularen.

Er der behov for personlig møde? 

Nej. Det er der ikke. Vi har tilrettelagt vores service på en måde hvor det hele kan klares online. Når du opretter en sag bliver du tildelt en fast sagsbehandler, som følger din sag til dørs.

Herudover får du et log in til din personlige side, hvor du altid kan logge ind og følge med i din sag. På denne personlige side kan du også hente og uploade dokumenter til sagen og skrive med din faste rådgiver.

Din faste sagsbehandler vil være tilgængelig for dig over telefonen, mail, chat og via din personlige log ind side. Du kommer derfor aldrig til at føle behovet for at mødes personligt.

Kan jeg annullere min sag?

Vi sørger altid for at tale sammen med dig, allerede inden vi opretter din sag. Som udgangspunkt opretter vi ikke en sag før vi er enige med dig, og du fuldt ud forstår hvad det vil sige at påbegynde en sag hos os. Dette gælder hvad end du bestiller en pakke elektronisk via vores hjemmeside, eller ved en telefonisk konsultation, eller på en helt tredje måde.

Det er derfor sjældent at vi oplever at nogen ønsker at annullere deres sag, medmindre særlige forhold gør det nødvendigt. Du kan altid vælge at stoppe din sag, men i sådan tilfælde vil vi opkræve salær for allerede udført arbejde. Sådan salær sker efter vores handelsbetingelser som du kan læse nærmere her.

Hurtig kontakt til kundeservice

Smid en hurtig besked

Vi vender tilbage på din henvendelse inden for 1-3 hverdage.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vender tilbage så snart det er muligt.
Ups! Noget gik galt. Forsøg venligst igen.