STSK2 - naturalisation pakken er til dig der som herboende udlænding har permanent opholdstilladelse om som nu ønsker at opnå dansk statsborgerskab.
Vær opmærksom på, at der udover pakkeprisen skal betales et gebyr på 4.000 kr. (2022-niveau) til Udlændinge- og Integrationsministeriet.
Medierne har haft stor fokus på de skrappe danske regler om dansk statsborgerskab. Eksempler på velintegreret og aktive udlændinge der får afslag på deres ansøgninger om dansk statsborgerskab er mange og det har betydet at vi får flere og flere henvendelser fra udlændinge som ønsker hjælp til deres ansøgning om dansk statsborgerskab.
Vores sagsbehandlere er uddannede jurister med mangeårig erfaring inden
for behandling af udlændingeretlige sager. De fleste af vores sagsbehandlere har tidligere arbejdet hos relevante NGO'er og Udlændingestyrelsen.
Det er jeres garanti for fuld tryghed og en optimal ansøgningsproces der sikrer jer de bedste forudsætninger for en succesfuld familiesammenføring.
Bestil pakke
Når du bestiller en af vores pakker vedrørende dansk statsborgerskab på denne side, eller under en gratis telefonkonsultation, vil du blive ringet op af en sagsbehandler, som vil drøfte din bestilling med dig. Ved enighed fremsender sagsbehandleren dig en klientaftale der indeholder aftalevilkårene for vores sagsbehandling af din sag om dansk statsborgerskab, samt betalingsinstrukser.
Du binder dig først når du betaler og accepterer denne klientaftale.
Du kan i øvrigt vælge at få delt pakkeprisen, så du ikke skal betale hele beløbet på en gang.
Accepter klientaftalen
Efter din accept vil du få tilsendt velkomstbrev med log ind oplysninger til din personlige sagsside. På denne side vil du altid kunne se sagsforløbet i din sag om dansk statsborgerskab, skrive direkte til din faste sagsbehandler, hente og uploade dokumenter der skal bruges i din sag mv.
Telefonisk møde
Din sagsbehandler vil herefter aftale et telefonisk møde med dig. Formålet med dette telefonmøde vil være at få indblik i dine konkrete forhold, gennemgå betingelserne du skal opfylde, rådgive om forhold der bør og kan forbedres for at sikre at du opnår dansk statsborgerskab, samt at besvare alle de spørgsmål du måtte have omkring din sag om dansk statsborgerskab.
Dokumenter til sagen
Sagsbehandleren står praktisk talt for alt i forbindelse med indgivelsen af din ansøgning om dansk statsborgerskab. Du skal blot sørge for, at fremsende sagsbehandleren de nødvendige dokumenter, som skal bruges til sagen. Dokumenterne kan du som sagt, nemt uploade via din personlige log ind side, eller via mail til sagsbehandleren.
Og bare rolig, sagsbehandleren vil sørge for, at rådgive dig om hvilke dokumenter du skal fremskaffe til din sag om dansk statsborgerskab. Det kan nemlig være forskelligt fra sag til sag, alt afhængig af de konkrete omstændigheder. Du vil også kunne hente tjeklister og guides på din sagsside som du kan anvende for overskuelighedens skyld i din sag om dansk statsborgerskab.
Når du har fremsendt/uploadet alle dokumenter til sagen, vil sagsbehandleren gennemgå dem og varsle om forhold hvis der er anledning hertil.
Fremsendelse af ansøgningen
Når alt er som det bør være og klar, vil sagsbehandleren samle det hele sammen, udarbejde en argumenterende følgeskrivelse og indgive ansøgningen om dansk statsborgerskab til Udlændinge- og Integrationsministeriet på dine vegne.
Sagsbehandleren vil herefter overvåge sagen og sørge for at besvare samtlige af myndighedernes henvendelser.
Samtlige af vores sagsbehandlere er nøje udvalgte. De er blevet ansat fordi vi ved, at det betyder noget for dem på et personligt plan, at kunne hjælpe Udlændinge der fortjener at blive i Danmark. Vores sagsbehandlere er ikke bare jurister, men anser sig som aktivister. Det kan du læse mere om her. Du kan derfor være sikker på, at din sagsbehandler vil være yderst empatisk og sympatisk og vil være ved din side under hele forløbet.
Vi driver vores virke af ideologiske årsager. Vi er meget omhyggelige med hvem vi ansætter og samtlige af vores jurister vil sværge, at det ikke er lønsedlen, men glæden ved at hjælpe mennesker, der motiverer og driver dem.
Vi vil samtidig også indrømme, at vi mener, at de danske udlændingeregler er alt for strenge, og det er derfor en æressag at kunne hjælpe personer med at komme igennem de strenge regler på bedste vis.
Samtlige af vores sagsbehandlere er nøje udvalgte. De er blevet ansat fordi vi ved, at det er personligt betydningsfuldt og berigende for dem, at kunne hjælpe udlændinge med deres sager om ophold. Vores sagsbehandlere er ikke bare jurister, men anser sig som aktivister. Det kan du læse mere om her.
Du kan derfor være sikker på, at din sagsbehandler vil være yderst empatisk og sympatisk og vil være ved jeres side og gøre alt for at hjælpe jer med at blive familiesammenført.
Det er ikke ualmindeligt, at sagsbehandlerne involverer sig i sagerne følelsesmæssigt og vi har ikke tal på, hvor mange gange vi har modtaget blomster og chokolade fra glade par, der synes sagsbehandleren har ydet hjælp udover det forventlige.
Hvis du ikke opfylder de grundlæggende krav for at opnå dansk statsborgerskab, kan du med fordel bestille en gratis telefon konsultation, for at drøfte mulighederne for at opnå dispensation for de krav du ikke opfylder.
Hvis du endnu ikke har læst betingelserne du skal opfylde kan de læses her.
Sager om ophold er typisk af stor betydning for vores klienter. Vi oplever derfor at klienterne værdsætter, at de til enhver tid kan følge med i sagsbehandlingen ved at logge ind på deres personlige side. Her kan man som klient følge med i sagsforløbet live, og hente/uploade relevante dokumenter til sagen, samt se guides og tjeklister.
Udlændinge- og Integrationsministeriet servicemål for afgørelse i sager hvor der ansøges om dansk statsborgerskab er på ca. 16-18 måneder. Indlevering af korrekt udfyldt ansøgningsskema med fyldestgørende bilag, giver dig de bedste forudsætninger for en hurtig behandling. HUSK at du skal betale et særskilt gebyr til Udlændinge- og Integrationsministeriet på 4.000 kr. (2022-niveau), samtidig med indleveringen.
Fairophold har telefontid mandag - torsdag mellem kl. 10-13 hvor du kan ringe til vores servicecenter på +45 71 74 12 26. Du kan også skrive til os på servicecenter@fairophold.dk.
Overvejer du at starte en sag, kan du bestille en gratis telefon konsultation her.